fresh start

Hej kochani, witam Was na moim nowym blogu. A dlaczego nowym? Zaraz wszystko po kolei opisze. Dla tych którzy nie obserwowali mojego dawnego...

Hej kochani, witam Was na moim nowym blogu. A dlaczego nowym? Zaraz wszystko po kolei opisze. Dla tych którzy nie obserwowali mojego dawnego bloga, link do niego znajdziecie tutaj. Narazie nie mam zamiaru go usuwać, ze względu na te wszystkie lata, ciężką pracę i wolny czas jaki w niego włożyłam. Nawet nie wyobrażacie sobie jak kiedyś pisanie o tak na prawdę wszystkim i niczym sprawiało mi przyjemność. Pamiętam jak dzień w dzień wręcz błagałam moją młodszą siostrę o pomoc w zrobieniu zdjęć. Jak przeważnie po szkole od razu siadłam do komputera, żeby opisać Wam jak minął mój dzień, nie zwracając uwagi na to że codziennie działo się to samo. Dałam sobie sprawę z tego że bardzo, ale to bardzo się za tym stęskniłam. A powracając do tematu dlaczego nowy blog, skoro mogę kontynuować stary. Ci którzy mnie znają dłużej, wiedzą że jestem osobą która musi mieć wszystko zrobione perfekcyjnie. Pomyślałam że zacznę taki "fresh" start, wszytko od nowa. Chciałabym też zaznaczyć że mój kanał na Youtube jak narazie jest na pierwszym miejscu i to tam będę się odzywała najczęściej. Jak już pisałam wyżej narazie nie planuje pozbywać się starego bloga, ale zobaczymy na jak długo. Czego będziecie mogli się spodziewać na tym blogu? Chciałabym dodawać tutaj duuużo zdjęć, to na pewno! Wiem, że ten blog również będzie poświęcony modzie, urodzie, ćwiczeniach i wielu innych dziedzin. A poza tym chciałabym dać Wam szanse lepiej mnie poznać. Bynajmniej mam nadzieję że moje posty chociaż trochę przypadną Wam do gustu i każdy znajdzie coś dla siebie. Buziaki!


POLECANE

5 komentarze

  1. Super, w życiu czasem potrzebne są takie zmiany. Trzymam kciuki za nowego bloga.
    PS. Super szablon :)
    http://nwaldowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasami zmiana jest potrzebna. Ja też tak jak ty dwa dni temu zaczęłam z nowym blogiem. Ładny wygląd bloga, powodzenia.
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zmiany są najlepsze. Masz piękne oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że wróciłaś ! Na starym blogu czytam cię praktycznie od początku :*
    pozdrawiam :)

    nataliacieslak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń